Zasnivanje nove pretplate


Nakon klika na označeno prikazuje se slijedeći ekran:

Na tom ekranu:

Narudžba se ostvaruje u 3 koraka:

1. Korak

a) odabir željenih pretplata

- slobodno isprobavajte, slobodno kombinirajte - ukupan iznos pretplate se trenutno prikazuje ovisno o Vašem izboru.

Isti korisnik ne mora koristiti sve kupljene baze znanja, npr. ako se odabere:
- Poduzetničko računovodstvo 5 korisnika,
- Neprofitno računovodstvo 5 korisnika i
- Plaće i ostale naknade 5 korisnika

  • 5 istih korisnika može imati pristup na odabrane 3 baze znanja, ali
  • moguće je da 15 različitih korisnika koristi kupljene tri baze znanja, u ovom konkretnom slučaju 15 različitih korisnika - svaki od tih korisnika može koristiti samo jednu bazu znanja,
  • zapravo moguće su sve kombinacije, Vi određujete tko će i što će koristiti unutar plaćene pretplate.

b) Unos podataka za naručivanje

Primjera radi, (pod (a) odabir željenih pretplata) odabrana je za kupnju samo baza mišljenja MF, za jednog korisnika:

2. Korak

3. Korak

Potvrda da je narudžbenica ispravno popunjena i poslana izgleda ovako:


Rješavanje problema sa neželjenom ili bezvrijednom poštom od misljenja.hr:

Korisnici koji za primanje e-pošte koriste Outlook upute za rješavanje bezvrijedne pošte mogu pogledati klikom miša ovdje.
Korisnici koji za primanje e-pošte koriste Gmail prvo trebaju kliknuti mišem na "Neželjena pošta", a kada se prikaže naša poruka u neželjenoj pošti ispred naše poruke nalazi se prazan kvadratić. Prvo je potrebno mišem kliknuti na taj prazan kvadratić kako bi se poruka označila, potom se prikazuje izbornik iznad svih poruka na kojem piše "Nije neželjena pošta". Kliom miše na "Nije neželjena pošta" naša je poruka premještena u Vaš pretinac "Ulazna pošta".
Ako se Gmail koristi na mobilnom uređaju i ako je naša e-poruka greškom označena kao neželjena, slijedite korake u nastavku da biste je uklonili iz neželjene pošte.

  1. Otvorite aplikaciju Gmail Gmail na pametnom telefonu, iPhoneu ili iPadu.
  2. U gornjem lijevom kutu dodirnite Izbornik Izbornik a zatim Neželjena pošta.
  3. Označite da poruka nije neželjena.
  4. Dodirnite Više Više a zatim Nije neželjena pošta.

Da biste ubuduće zaustavili slanje poruke u Neželjenu poštu, možete učiniti sljedeće:


Po primljenoj uplati, na e-mail iz narudžbenice šaljemo korisničko ime i lozinku.




Povratak

Ovdje možete prijaviti pogrešku u prikazanom tekstu, npr. gramatičku pogrešku, pogrešan izračun ili ako se ne slažete sa sadržajem napisanog teksta. Uredništvo će svaki primljeni komentar razmotriti, a prema potrebi, na upisanu Email adresu odgovoriti pojašnjenjem.

Na postavljene upite stručne naravi na ovom mjestu i na ovaj način ne odgovaramo. Molimo da za stručne upite/odgovore koristite forum.