Prijava na newsletter
Vrlo je jednostavno prijaviti se za primanje našeg newsletter-a. Za to možete ali nije nužno da ste naš pretplatnik.
Rješavanje problema sa neželjenom ili bezvrijednom poštom od misljenja.hr:
Korisnici koji za primanje e-pošte koriste Outlook upute za rješavanje bezvrijedne pošte mogu pogledati klikom miša ovdje.
Korisnici koji za primanje e-pošte koriste Gmail prvo trebaju kliknuti mišem na "Neželjena pošta", a kada se prikaže naša poruka u neželjenoj pošti ispred naše poruke nalazi se prazan kvadratić. Prvo je potrebno mišem kliknuti na taj prazan kvadratić kako bi se poruka označila, potom se prikazuje izbornik iznad svih poruka na kojem piše "Nije neželjena pošta". Kliom miše na "Nije neželjena pošta" naša je poruka premještena u Vaš pretinac "Ulazna pošta".
Ako se Gmail koristi na mobilnom uređaju i ako je naša e-poruka greškom označena kao neželjena, slijedite korake u nastavku da biste je uklonili iz neželjene pošte.
- Otvorite aplikaciju Gmail
na pametnom telefonu, iPhoneu ili iPadu.
- U gornjem lijevom kutu dodirnite Izbornik
Neželjena pošta.
- Označite da poruka nije neželjena.
- Dodirnite Više
Nije neželjena pošta.
Da biste ubuduće zaustavili slanje poruke u Neželjenu poštu, možete učiniti sljedeće:
- dodati pošiljatelja u Kontakte
- filtrirati te poruke.