Mišljenja.hr
Povezani članci
Prikaži sve

Zasnivanje nove pretplate


1. Korak

Odabir željene pretplate klikom na ODABERI:

b) Odabir broja korisnika i klik na KUPI:

Moguć odabir: jedan korisnik (kao u primjeru), do pet ili do deset ili do dvadeset korisnika.

Odabrano se potvrđuje klikom na KUPI.

2. Korak

 

3. Korak

Kontrola podataka za narudžbenicu i potvrda:

 

4. Korak

Potvrda narudžbe:

 


Poruka koju primate sadrži napomenu:

Ovo je automatski generirana poruka sustava misljenja.hr, ne odgovarajte na ovu poruku, ne šaljite poruke na ovu e-mail adresu jer vjerojatno neće biti zaprimljene. Kontaktirati u vezi vaše pretplate možete nas u rubrici "Kontakt" na našoj Internet stranici. Za stručna pitanja i odgovore koristite isključivo naš i vaš forum. Za pitanja oko korištenje portala, administriranja korisnika, kupnje ili dokupa pretplata i sl. pogledajte "Upute za korištenje" kojima pristupate s glavnog izbornika. Molimo da razmislite o okolišu prije ispisa ove poruke.

Vaša poslana poruka ili odgovor na ovu e-mail adresu vjerojatno neće biti viđena ni pročitana s naše strane jer nemamo obvezu provjere ovog pretinca pošte.
Za kontakt treba koristiti kontakt obrazac!


Rješavanje problema sa neželjenom ili bezvrijednom poštom od misljenja.hr:

Korisnici koji za primanje e-pošte koriste Outlook upute za rješavanje bezvrijedne pošte mogu pogledati klikom miša ovdje.
Korisnici koji za primanje e-pošte koriste Gmail prvo trebaju kliknuti mišem na "Neželjena pošta", a kada se prikaže naša poruka u neželjenoj pošti ispred naše poruke nalazi se prazan kvadratić. Prvo je potrebno mišem kliknuti na taj prazan kvadratić kako bi se poruka označila, potom se prikazuje izbornik iznad svih poruka na kojem piše "Nije neželjena pošta". Kliom miše na "Nije neželjena pošta" naša je poruka premještena u Vaš pretinac "Ulazna pošta".
Ako se Gmail koristi na mobilnom uređaju i ako je naša e-poruka greškom označena kao neželjena, slijedite korake u nastavku da biste je uklonili iz neželjene pošte.

  1. Otvorite aplikaciju Gmail Gmail na pametnom telefonu, iPhoneu ili iPadu.
  2. U gornjem lijevom kutu dodirnite Izbornik Izbornik a zatim Neželjena pošta.
  3. Označite da poruka nije neželjena.
  4. Dodirnite Više Više a zatim Nije neželjena pošta.

Da biste ubuduće zaustavili slanje poruke u Neželjenu poštu, možete učiniti sljedeće:


Po primljenoj uplati, na e-mail iz narudžbenice šaljemo račun, korisničko ime i lozinku.


Napomena: prikazane cijene i popusti u ovoj uputi mogu ali ne moraju nužno odgovarati cijenama u trenutnom cjeniku.

« Povratak