Ako istekne pretplata, korisničko ime i lozinka ostaju valjani.
Ako ste zaboravili lozinku, uputa (link).
Ali ako želite ponovo postati pretplatnik, obnoviti pretplatu treba:
1. Prijaviti se na portal s korisničkim imenom i lozinkom
Ako ste zaboravili lozinku kliknite na Zaboravljena lozinka.
2. Moj račun:
Nalazite se na postavke, pa je potrebno kliknuti mišem na "Pretplata":
3. Obnova/dokup.
Slijedi odabir pretplate i potvrda narudžbe.
Poruka koju primate sadrži napomenu:
Ovo je automatski generirana poruka sustava misljenja.hr, ne odgovarajte na ovu poruku, ne šaljite poruke na ovu e-mail adresu jer vjerojatno neće biti zaprimljene. Kontaktirati u vezi vaše pretplate možete nas u rubrici "Kontakt" na našoj Internet stranici. Za stručna pitanja i odgovore koristite isključivo naš i vaš forum. Za pitanja oko korištenje portala, administriranja korisnika, kupnje ili dokupa pretplata i sl. pogledajte "Upute za korištenje" kojima pristupate s glavnog izbornika. Molimo da razmislite o okolišu prije ispisa ove poruke.
Ova napomena u primljenoj poruci govori da vaša poslana poruka na ovu e-mail adresu vjerojatno neće biti viđena ni pročitana s naše strane jer nemamo obvezu provjere ovog pretinca pošte.
Za kontakt treba koristiti kontakt obrazac!
Rješavanje problema sa neželjenom ili bezvrijednom poštom od misljenja.hr:
Korisnici koji za primanje e-pošte koriste Outlook upute za rješavanje bezvrijedne pošte mogu pogledati klikom miša ovdje.
Korisnici koji za primanje e-pošte koriste Gmail prvo trebaju kliknuti mišem na "Neželjena pošta", a kada se prikaže naša poruka u neželjenoj pošti ispred naše poruke nalazi se prazan kvadratić. Prvo je potrebno mišem kliknuti na taj prazan kvadratić kako bi se poruka označila, potom se prikazuje izbornik iznad svih poruka na kojem piše "Nije neželjena pošta". Kliom miše na "Nije neželjena pošta" naša je poruka premještena u Vaš pretinac "Ulazna pošta".
Ako se Gmail koristi na mobilnom uređaju i ako je naša e-poruka greškom označena kao neželjena, slijedite korake u nastavku da biste je uklonili iz neželjene pošte.
Da biste ubuduće zaustavili slanje poruke u Neželjenu poštu, možete učiniti sljedeće: