Problemi s prijavom na portal su rijetki, a u proteklih nekoliko godina niti jednom nisu zahtjevali našu intervenciju, nije bilo pogreške u našem sustavu.
U slučaju da su problemi s Internet vezom pretplatnika, pretplatnik treba kontaktirati svog davatelja Internet usluge.
Prijava više osoba s istim korisničkim imenom i lozinkom nije dopuštena, rezultira trenutnom odjavom. Ako imate prekide u korištenju portala iznenadnim odjavama, provjerite koristi li još netko pretplatu s istim korisničkim imenom i lozinkom. Promijenite lozinku kako je opisano na poveznici ovdje i ne dijelite lozinku drugima.
Internet stranica misljenja.hr izrađena je pomoću najnaprednijih alata, programirana je najmodernijim kodiranjem pa može doći do problema kod pregleda na starijim računalima s zastarjelim verzijama Internet Explorera! Microsoft je prestao s podrškom starijih verzija preglednika (Internet Explorer) te za isti više ne izdaje sigurnosna ažuriranja.
Molimo da ažurirate svoj preglednik ili ako koristite Internet Explorer da besplatno preuzmete drugi.
O ažuriranju Internet preglednika više se može vidjeti klikom miša ovdje.
Rješavanje problema sa neželjenom ili bezvrijednom poštom od misljenja.hr:
Korisnici koji za primanje e-pošte koriste Outlook upute za rješavanje bezvrijedne pošte mogu pogledati klikom miša ovdje.
Korisnici koji za primanje e-pošte koriste Gmail prvo trebaju kliknuti mišem na "Neželjena pošta", a kada se prikaže naša poruka u neželjenoj pošti ispred naše poruke nalazi se prazan kvadratić. Prvo je potrebno mišem kliknuti na taj prazan kvadratić kako bi se poruka označila, potom se prikazuje izbornik iznad svih poruka na kojem piše "Nije neželjena pošta". Kliom miše na "Nije neželjena pošta" naša je poruka premještena u Vaš pretinac "Ulazna pošta".
Ako se Gmail koristi na mobilnom uređaju i ako je naša e-poruka greškom označena kao neželjena, slijedite korake u nastavku da biste je uklonili iz neželjene pošte.
Da biste ubuduće zaustavili slanje poruke u Neželjenu poštu, možete učiniti sljedeće:
Niže su pojašnjeni slijedeći mogući problemi:
1. Jedan od najčešćih slučajeva je da ste prilikom prijave na portal unijeli pogrešno korisničko ime ili lozinku i da je Vaš internet preglednik "zapamtio" taj pogrešan unos.
Rješenje: Ponovite prijavu s ponovnim ručnim unosom ispravnog korisničkog imena i lozinke.
2. Moguće je da su se promijenile sigurnosne postavke na Vašem računalu.
Rješenje: Pokušajte prijavu s bilo kojeg drugog računala, pametnog telefona, tableta. Ako je prijava uspjela, obratite se osobi koja održava Vaše računalo s kojeg nije uspjela prijava kako bi se riješio problem.
Ovaj postupak mogu napraviti i pretplatnici kojima je istekla pretplata i osobe koje nemaju pretplatu, ali imaju registraciju na naš forum.
Potrebno je na naslovnici kliknuti mišem na "Prijava":
Nakon toga prikazuje se slijedeće:
Na upisanu e-mail adresu / korisničko ime automatski je poslana vaša valjana lozinka za pristup i prijavu na misljenja.hr
Provjerite pristiglu poštu, a ako nema poruke provjerite pretinac: "Bezvrijedna pošta", "Neželjena pošta" i sl..
Vi ste administrator Vaše pretplate, odnosno e-mail adresa iz narudžbenice je inicijalno administrator pretplate.
Jednako kao kod pretplate za više korisnika, kod kupnje ili dokupa dodatnih baza znanja postoji mogućnost da više osoba ili jedna osoba koristi dokupljene baze znanja. Iz tog razloga svaki pretplatnik koji ima pretplatu na više baza znanja ili za više korisnika, sam za svoju pretplatu (a to ste Vi kao pretplatnik, uobičajeno korisničko ime - email adresa iz narudžbenice) administrira korisnike pretplate.
Dakle, treba se prijaviti na portal i u "Moj račun" - "Moja pretplata" napraviti raspored kupljenih baza znanja, omogućiti pristup sebi ili korisnicima. Uputa: https://misljenja.hr/upute/raspored-pretplata-na-korisnike/2825/
To je potrebno napraviti i ako se radi o samo jednom korisniku za pretplatu na više baza znanja.
Ako bi ipak više od jednog korisnika koristilo kupljene baze znanja, prije rasporeda pretplata treba unijeti korisnike. Uputa: https://misljenja.hr/upute/dodavanje-ili-unos-korisnika/2824/
Ako se pojavi greška s certifikatom kako je prikazano na slici niže, pokušajte se prijaviti na misljenja.hr s drugog računala i provjerite da li se i na tom drugom računalu pojavljuje ista greška. Kontaktirajte svoju informatičku podršku jer je greška u Vašem Internet pregledniku.
Ili ako se pojavi poruka:
This page can’t be displayed
Turn on SSL 3.0, TLS 1.0, TLS 1.1 and TLS 1.2 in Advanced settings and try connecting to https://misljenja.hr again.
Change settings
- Upravo kako i piše trebate promijeniti postavke u „Internetske mogućnosti“ - „Dodatno“ ili kontaktirajte svoju informatičku podršku da to obavi jer je greška u Vašem Internet pregledniku, u postavkama na Vašem računalu.
Kod pojedinih izmjena na stranici, moguće je da pojedini prikazi ne budu ispravni.
Ti se problemi rješavaju u postavkama Vašeg Internet preglednika tako da se "očisti povijest pregledavanja" ili CTRL+F5.
Napomena:
Ako nemate pretplatu na misljenja.hr ili registraciju za forum, ovi koraci nemaju nikakvog smisla.