Još uvijek nemate pretplatu na MIŠLJENJA.hr? Pretplatite se na idućih 12 mjeseci po cijeni već od 33,33 kn mjesečno, više pogledajte klikom miša ovdje!
Reprezentacija, darivanje poslovnih partnera i ugošćenja su rashod - trošak, odnosno izdatak. To nije dvojbeno. U nastavku pažnju usmjeravamo na promatranje ovog troška s poreznog motrišta.
Radnici - zaposlenici
Primicima po osnovi nesamostalnog rada (plaćom u naravi) smatraju se primici radnika i osoba koje ostvaruju primitke u stvarima i uslugama koje imaju novčanu vrijednost (dobra, usluge, prava i ostala primanja u naravi), u koje posebice ulaze primici ostvareni u dobrima i uslugama bez naknade ili uz djelomičnu naknadu, te raznim darovima i ugošćenjima. Ugošćenjima se smatraju primici koje poslodavac i isplatitelj primitka odnosno plaće omogućuje radniku i drugim osobama koje ostvaruju primitke od nesamostalnog rada u vidu konzumacije jela, pića, smještaja, rekreacije i slično. Međutim, ugošćenjima se ne smatraju ugošćenja predstavnika poslovnih partnera ako se na dokumentaciji o tim izdacima navede naziv poduzetnika čiji su predstavnici ugošćeni. Oprez kod nadolazećih domjenaka samo za zaposlenike, jesu li pozvani i poslovni partneri!
Jednako tako treba uzeti ...
Primicima po osnovi nesamostalnog rada (plaćom u naravi) smatraju se primici radnika i osoba koje ostvaruju primitke u stvarima i uslugama koje imaju novčanu vrijednost (dobra, usluge, prava i ostala primanja u naravi), u koje posebice ulaze primici ostvareni u dobrima i uslugama bez naknade ili uz djelomičnu naknadu, te raznim darovima i ugošćenjima. Ugošćenjima se smatraju primici koje poslodavac i isplatitelj primitka odnosno plaće omogućuje radniku i drugim osobama koje ostvaruju primitke od nesamostalnog rada u vidu konzumacije jela, pića, smještaja, rekreacije i slično. Međutim, ugošćenjima se ne smatraju ugošćenja predstavnika poslovnih partnera ako se na dokumentaciji o tim izdacima navede naziv poduzetnika čiji su predstavnici ugošćeni. Oprez kod nadolazećih domjenaka samo za zaposlenike, jesu li pozvani i poslovni partneri!
Jednako tako treba uzeti ...
Cjelovit sadržaj dostupan je pretplatnicima.
- Može Vas zanimati
- Osobni odbitak ili neoporezivi dio dohotka (Porezni sustav, Porez na dohodak)
- Reprezentacija (Porezni sustav, Porez na dobit)
- Izdaci koji se porezno ne priznaju (Porezni sustav, Porez na dohodak)
- Primici koji se ne smatraju dohotkom i na koje se ne plaća porez na dohodak (Porezni sustav, Porez na dohodak)
- Utvrđivanje drugog dohotka (Porezni sustav, Porez na dohodak)
- Pravo na odbitak pretporeza (Porezni sustav, Porez na dodanu vrijednost)
- Uvjeti za odbitak pretporeza (Porezni sustav, Porez na dodanu vrijednost)
- Ograničenje prava na odbitak pretporeza (Porezni sustav, Porez na dodanu vrijednost)
- Isporuka dobara ili pružanje usluga bez naknade, darivanje ili donacija te promidžba i reprezentacija (Porezni sustav, Porez na dodanu vrijednost)
- Reprezentacija (Neprofitno računovodstvo)
- Troškovi reprezentacije, promidžbe, uzoraka, darovanja i sl. (Poduzetničko računovodstvo)
- Donacija ili darovanje i sponzorstvo (Porezni sustav, Porez na dobit)
- Primjer obračuna plaće u naravi (Plaće i ostale naknade)
- Primjer darivanja u naravi (Poduzetničko računovodstvo)
- Primjer darivanja u novcu (Poduzetničko računovodstvo)
- Darovanja (Poduzetničko računovodstvo)
- Primjer knjiženja troška promidžbe za prospekte – promotivni materijal (Poduzetničko računovodstvo)
- Primjer nagradna igra kao promidžba (Poduzetničko računovodstvo)
- Primjer kada su proizvodi dani na doradu pa dorađeni poklonjeni (Poduzetničko računovodstvo)
- Reprezentacija (Poduzetničko računovodstvo)
- Primjer knjiženja davanja vlastitih proizvoda za promidžbu (Poduzetničko računovodstvo)
- Primjer kupnje poklona poslovnom partneru u svrhu promidžbe (Poduzetničko računovodstvo)
- Primjer uporabe vlastite robe za reprezentaciju (Poduzetničko računovodstvo)
- Unos uzoraka duhanskih prerađevina iz druge države članice EU - Uputa (Mišljenja MF)
- Prodaja trošarinskih proizvoda putem interneta i primanje besplatnih uzoraka koji nisu za daljnju prodaju (Mišljenja MF)
- Porezni tretman promidžbene akcije (Mišljenja MF)
- Kada se nagrađivanje vjernosti kupaca smatra porezno priznatim rashodom i kako se razlikuje od reprezentacije (Mišljenja MF)
- Obračun PDV-a u ugostiteljstvu – porezna osnovica kod reprezentacije i manjka (Mišljenja MF)
- Oslobođenje od plaćanja carine na uzorke i reklamni materijal (Mišljenja MF)
- Porezni tretman promidžbene akcije – otvaranje dječje štednje (Mišljenja MF)