Hrvatski broj 1 za računovodstvo, poreze i doprinose.

Porezni tretman promidžbene akcije

Datum objave: 07.01.2014, Klasa: 410-01/13-01/4335, Porezna uprava

Primili smo upit banke u svezi poreznog tretmana promidžbene akcije koja uključuje darivanje novih klijenata proizvodima koji nisu iz asortimana porezanog obveznika. Prema navodima iz upita, porezni obveznik namjerava pokrenuti javnu promidžbenu akciju s ciljem privlačenja novih klijenata koji imaju redovite prilive novčanih sredstava na tekući račun odnosno redovite primitke plaća ili mirovina. Akcija se pokreće s ciljem privlačenja novih korisnika usluga mobilnog i internet bankarstva. Tijekom promidžbene akcije svi klijenti koji ugovore novi paket usluga uz obvezno plaćanje mjesečne naknade čiji iznos se utvrđuje u skladu s posebnim propisima banke, dobili bi mobilni telefon (smart phone) koji podržava uslugu iz ugovorenog paketa a to je mobilno bankarstvo. Za korištenje ugovorenog paketa korisnici su dužni prebaciti svoja redovita tekuća primanja na račun u banci, te račun zadržati otvorenim minimalno godinu dana uz plaćanje redovite mjesečne naknade. Zbog navedenoga postupka, postavljeno je pitanje kakav je porezni tretman nabave mobilnog telefon čija je vrijednosti veća od 160,00 kuna, a koji će se dodijeliti korisnicima predmetnog paketa usluga. Temeljem navedenog u nastavku dostavljamo odgovor. Sukladno članku 5. stavku 1. Zakona o porezu na dobit (Narodne novine br. 177/04., 90/05., 57/06., 146/08., 80/10., 22/12. i 148/13.) porezna osnovica ...

 

- Može Vas zanimati


Cjelovit sadržaj dostupan je pretplatnicima.



×

Koristimo internetske kolačiće (cookies) kako bi Vam osigurali najbolje iskustvo i funkcionalnost portala. Kolačići su na ovom portalu namijenjeni isključivo legitimnoj svrsi, poput olakšavanja pružanja usluga. Doznajte više o tome klikom na „Uvjeti korištenja i zaštita privatnosti“. Nastavkom korištenja portala prihvaćju se uvjeti korištenja i uporaba kolačića.

Povratak na vrh stranice