Hrvatski broj 1 za računovodstvo, poreze i doprinose.

Uputa o provedbi mjere nadoknade dijela ili svih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) za siječanj 2021.

Datum objave: 30.01.2021, Klasa: 410-01/20-01/2682, Porezna uprava

Uputa o provedbi mjere nadoknade dijela ili svih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) za siječanj 2021.

I. Uvjeti ostvarivanja prava na nadoknadu fiksnih troškova

Poduzetnicima kojima je Odlukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 27. studenoga 2020. i 8. siječnja 2021. obustavljen rad (dalje u tekstu: Odluke) nadoknadit će se svi ili dio fiksnih troškova za siječanj 2021. godine. Pravo na nadoknadu fiksnih troškova za siječanj 2021. ostvaruju poduzetnici kojima je pad prihoda/primitaka u siječnju 2021. godine u odnosu na siječanj 2020. godine bio najmanje 60%. Iznimno, poduzetnici koji su započeli s radom tijekom 2020. godine ostvaruju pravo na nadoknadu fiksnih troškova za siječanj 2021. ako im je pad prihoda/primitaka u siječnju 2021. godine u odnosu na studeni 2020. godine bio najmanje 60%. Ako su poduzetnici započeli s radom u prosincu 2020. ili u 2021. godini, nemaju pravo na nadoknadu fiksnih troškova jer ne postoji razdoblje za usporedbu radi izračuna pada primitaka/prihoda. Poduzetnicima s ostvarenim padom prihoda/primitaka od 60% do 90% nadoknadit će se iznos fiksnih troškova poslovanja razmjerno padu prihoda/primitka, a ...

 

- Može Vas zanimati


Cjelovit sadržaj dostupan je pretplatnicima.



×

Koristimo internetske kolačiće (cookies) kako bi Vam osigurali najbolje iskustvo i funkcionalnost portala. Kolačići su na ovom portalu namijenjeni isključivo legitimnoj svrsi, poput olakšavanja pružanja usluga. Doznajte više o tome klikom na „Uvjeti korištenja i zaštita privatnosti“. Nastavkom korištenja portala prihvaćju se uvjeti korištenja i uporaba kolačića.

Povratak na vrh stranice