Poštovani,
molim pomoć. Imamo klijenta trgovačko društvo koje se bavi upravljanjem zgradama. Ima dvije zgrade za sada. Ovo nam je prvi slučaj i nisam sigurna kakav je postupak. Proučila sam članke koje sam našla no nisam našla odgovor.
Naime, klijent trgovačko društvo izdaje račun zgradi, mjesečno, naknada upravitelju. Nema troškova osim plaće.
S druge strane, ručno ukucavam stanare i radim virmane, i štampam, kao nekada, za pričuvu i predajem klijentu, za stanare zgrade. Isto tako ručno pratim uplate. Jer ja ne vodim zgradu, budući je klijent taj koji svaki mjesec dobiva naknadu upravitelja i to mu zgrada kao upravitelju plaća.
Međutim, ima stanara pravnih osoba, koje traže račun. Ja ne mogu sa trgovačkog društva napraviti račun, jer trgovačko društvo ima samo prihod naknade upravitelja. Pričuvu svi plaćaju na račun zgrade. Zato taj dio i radim ručno.
Iskreno, meni sada nije jasno, kako mogu napraviti račun sa trgovačkog društva pravnim osobama stanarima u zgradi, a ne knjižiti ga? Jer, kao što sam već prije napomenula koliko ja shvaćam trgovačko društvo nema prihod pričuve, već prihod naknade upravitelja.
Molim Vas pomoć, ovako nešto nisam imala, ne bih htjela nešto pogrešno raditi.
Unaprijed hvala,
Sanja