Hrvatski broj 1 za računovodstvo, poreze i doprinose.

Unos piva u statusu registriranog primatelja i povrat pokvarenog piva dobavljaču

Datum objave: 10.05.2017, Klasa: 410-19/17-06/174, Carinska uprava

U Ministarstvu financija, Carinskoj upravi, Središnjem uredu zaprimljen je putem elektroničke pošte Vaš upit u kojem navodite da u statusu registriranog primatelja unosite pivo od dobavljača … Savezna Republika Njemačka i isto prodajete kupcima u Republici Hrvatskoj. U tekućem poslovanju dešava se da kupac bude nezadovoljan kvalitetom piva (organoleptički neispravna) pa se kupcu odobri zamjena bačve. Za takve slučajeve navodite  da će vas dobavljač financijski i količinski odobriti uz uvjet da se pokvareno pivo i bačve vrate dobavljaču uz popunjene reklamacijske formulare. S tim u vezi postavljate pitanje da li se  prilikom otpreme takvog  piva  odnosno povrata dobavljaču u Saveznu Republiku Njemačku mora obavještavati nadležni carinski ured. U nastavku dajemo odgovor. S obzirom da ste kao registrirani primatelj primili pivo i pustili ga u potrošnju odnosno obračunali i platili propisanu trošarinu, daljnje kretanje piva puštenog u potrošnju, između država članica,  obvezno je popratiti sa pojednostavnjenim papirnatim pratećim trošarinskim dokumentom kako je propisano člankom 19. stavak 1., 2. i 3. Zakona o trošarinama (Narodne novine br. 22/13., 32/13., 81/13., 100/15., 120/15. i 115/16). Pri tome nije sporno popunjavanje i slanje i reklamacijskih formulara koje zahtjeva vaš dobavljač ...

 

- Može Vas zanimati


Cjelovit sadržaj dostupan je pretplatnicima.



×

Koristimo internetske kolačiće (cookies) kako bi Vam osigurali najbolje iskustvo i funkcionalnost portala. Kolačići su na ovom portalu namijenjeni isključivo legitimnoj svrsi, poput olakšavanja pružanja usluga. Doznajte više o tome klikom na „Uvjeti korištenja i zaštita privatnosti“. Nastavkom korištenja portala prihvaćju se uvjeti korištenja i uporaba kolačića.

Povratak na vrh stranice