Mišljenja.hr

Troškovi promidžbe i isticanje imena ili tvrtke poslovnih partnera

Datum objave: 25.03.2009., Davatelj: Porezna uprava, Klasa: 410-20/08-01/1116

Obratila nam se porezna obveznica M. S. iz Z., upitom koji se odnosi na porezni aspekt isticanja imena ili tvrtke poslovnih partnera, kupaca i dobavljača bez naknade prilikom promidžbe vlastitih proizvoda. U nastavku odgovaramo. Prema članku 11. Pravilnika o porezu na dobit (Narodne novine br. 95/05. i 133/07.), rashodima razdoblja za koje se utvrđuje porez (porezno razdoblje) smatraju se smanjenja gospodarstvenih koristi u obliku odljeva ili iscrpljenja imovine ili stvaranja obveza koja ima..

Cjelovit sadržaj dostupan je pretplatnicima.
Ako imate korisničko ime i lozinku za pristup molimo da se prijavite.
Ako nemate korisničko ime i lozinku za pristup ili je pretplata istekla, potrebno se pretplatiti.
Za zasnivanje pretplatničkog odnosa kliknite ovdje.
Ako ste zaboravili lozinku kliknite ovdje.
« Povratak

Može vas zanimati