U sklopu „Vinske omotnice“ – bespovratnih sredstava Europske unije s ciljem povećanja konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda, izgradnje i opremanje vinarija te projekte marketinga i promocije vina, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je natječaj za mjeru Promidžba na tržištma trećih zemalja, koji je otvoren do 31. srpnja 2014. Natječaj se može vidjeti klikom miša ovdje.
Korisnici ove mjere su: proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna, te udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).   Dozvoljena ulaganja unutar mjere su: objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet), ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja (Makedonija, Crna Gora, Srbija, Albanija, Kosovo, Bosna i Hercegovina ...


Cjelovit sadržaj dostupan je pretplatnicima.