Središnji ured Porezne uprave zaprimio je upit kojim se traži tumačenje odredbi Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom, u svezi reklamacije računa. Naime, kupci naručuju i kupuju proizvode putem interneta, te se plaćanje vrši virmanski, pa prema tome ne podliježe obvezi fiskalizacije izdavanja računa. Međutim, društvo iz upita planira uvesti kartično plaćanje te samim time posljedično će i fiskalizirati izdane račune za takav način plaćanja. U upitu se postavlja pitanje na koji će se način provesti račun za reklamaciju jer se prvotni računi izdaju u skladištu u Mađarskoj i šalju zajedno sa robom kupcima, a kod reklamacije kupac dolazi u poslovni prostor u Hrvatskoj te može vratiti robu i tražiti povrat novca.
Podnositelj upita postavlja pitanje vezano uz elemente na računu za reklamaciju.   U nastavku citiramo iz odgovora:   "...sve obveze propisane za izdavanje računa (sadržaj računa, broj računa) na odgovarajući način primjenjuju se i kod izdavanja računa za storniranje računa, odnosno kod računa u kojima se iskazuje djelomični ili cjeloviti povrat robe ili usluga. Kod storniranja računa iznos koji se prijavljuje može biti suprotnog predznaka odnosno moguće je provesti postupak fiskalizacije i po računima s iskazanim negativnim predznakom. Dakle, pravila ...


Cjelovit sadržaj dostupan je pretplatnicima.