Hrvatski broj 1 za računovodstvo, poreze i doprinose.

Podnošenje pisanog prigovora potrošača

Datum objave: 24.06.2014, misljenja.hr
Zakon o zaštiti potrošača objavljen je u Narodnim novinama br. 41/14., te u članku 5. definira pojedine pojmove.   Trgovac je određen kao bilo koja osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u okviru svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, uključujući i osobu koja nastupa u ime ili za račun trgovca.   Potrošač je definiran kao svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.
Pisani prigovor potrošača je definiran kao prigovor koji potrošač upućuje trgovcu na trajnom mediju, a kojim iznosi svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu.   Pisani prigovor propisan je člankom 10. Zakona, odnosno trgovac je dužan omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama i bez odgađanja pisanim putem potvrditi njegov primitak.
Pored podnošenja pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama trgovac je dužan potrošaču omogućiti podnošenje pisanog prigovora putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte.   Prema navedenim odredbama, podnošenje pisanog prigovora se treba omogućiti na prodajnom mjestu, a uz omogućavanje podnošenja pisanog prigovora na prodajnom mjestu trgovac treba ...


Cjelovit sadržaj dostupan je pretplatnicima.

 

- Može Vas zanimati

×

Koristimo internetske kolačiće (cookies) kako bi Vam osigurali najbolje iskustvo i funkcionalnost portala. Kolačići su na ovom portalu namijenjeni isključivo legitimnoj svrsi, poput olakšavanja pružanja usluga. Doznajte više o tome klikom na „Uvjeti korištenja i zaštita privatnosti“. Nastavkom korištenja portala prihvaćju se uvjeti korištenja i uporaba kolačića.

Povratak na vrh stranice