dada
Registrirani član
Postova: 34
Najam poslovnog prostora i nadoknada režijskih troškova
Kreirao: dada | Sri, 27.04.2016 u 11:34h
Imamo iznajmljeni poslovni prostor od fiz. osobe s kojom imamo ugovor o najmu/zakupu u kojem je definirana cijena
na mjesečnoj razini. Osim mjesečnog najma u ugovoru je navedeno da smo još dužni plaćati nadoknadu režijskih troškova(struja, voda,plin, smeće...) u paušalnom iznosu od 300,00 kn mjesečno pošto vlasnik stana na svoje ime dobiva račune za te troškove.
Da li je tih 300,00 kn u knjigovodstvenom smislu ispravno i da li ih knjižimo kao trošak najma ili režijske troškove, da li ih moramo plaćati na žiro račun kao i najamninu ili može ići isplata putem blagajne ili na njegov tekući rn.
Molim Vas za savjet i hvala unaprijed.
na mjesečnoj razini. Osim mjesečnog najma u ugovoru je navedeno da smo još dužni plaćati nadoknadu režijskih troškova(struja, voda,plin, smeće...) u paušalnom iznosu od 300,00 kn mjesečno pošto vlasnik stana na svoje ime dobiva račune za te troškove.
Da li je tih 300,00 kn u knjigovodstvenom smislu ispravno i da li ih knjižimo kao trošak najma ili režijske troškove, da li ih moramo plaćati na žiro račun kao i najamninu ili može ići isplata putem blagajne ili na njegov tekući rn.
Molim Vas za savjet i hvala unaprijed.