Ukoliko u SNU ne možete odabrati (ne nudi Vam aplikacija) Račun 8605 - (nevezano za kamate, a i nisu to kamate u Vašem slučaju već preknjiženje) da na njega prebacite uplatu s 8133, tada morate ići ručnim Zahtjevom prema PU za preknjiženje.
Ovo je još jedan dokaz koliko je taj Joppd i posljedično SNU --> nepraktični...po nama bi bilo korisno kada biste mogli uz pomoć SNU preknjižiti i tu Vašu pogrešku, a i preplatu (npr.) s Računa doprinosa na Račun poreza ili obratno (unutar istog OIB-a), (naravno uz dopuštenje Referenta PU, ali putem PU same Aplikacije tijekom postupka Zahtjeva preknjiženja - tako bi imali daleko manje posla, rasteretili bi i Poreznu upravu i sebe, smanjili troškove i vrijeme)...stoga što nenamjerne greške kod ispisivanja silnih brojki na Virmanima/HUB-ovima su tako česte kod Obveznika, pa Knjigovođe, pa u bankama - pri unosu Poziva na broj i sl...sve su/smo to samo ljudi...