Problemi s prijavom na portal ili ako se zaboravi lozinka

Problemi s prijavom na portal su rijetki, a u proteklih nekoliko godina niti jednom nisu zahtjevali našu intervenciju, nije bilo pogreške u našem sustavu.

U slučaju da su problemi s Internet vezom pretplatnika, pretplatnik treba kontaktirati svog davatelja Internet usluge.

Što je uključeno u pojedinu bazu znanja, koje su vrste i kombinacije pretplata te razlikovanje pretplata pogledajte klikom miša ovdje.


Internet stranica misljenja.hr izrađena je pomoću najnaprednijih alata, programirana je najmodernijim kodiranjem pa može doći do problema kod pregleda na starijim računalima s zastarjelim verzijama Internet Explorera (7,8) !


Rješavanje problema sa neželjenom ili bezvrijednom poštom od misljenja.hr:

Korisnici koji za primanje e-pošte koriste Outlook upute za rješavanje bezvrijedne pošte mogu pogledati klikom miša ovdje.
Korisnici koji za primanje e-pošte koriste Gmail prvo trebaju kliknuti mišem na "Neželjena pošta", a kada se prikaže naša poruka u neželjenoj pošti ispred naše poruke nalazi se prazan kvadratić. Prvo je potrebno mišem kliknuti na taj prazan kvadratić kako bi se poruka označila, potom se prikazuje izbornik iznad svih poruka na kojem piše "Nije neželjena pošta". Kliom miše na "Nije neželjena pošta" naša je poruka premještena u Vaš pretinac "Ulazna pošta".
Ako se Gmail koristi na mobilnom uređaju i ako je naša e-poruka greškom označena kao neželjena, slijedite korake u nastavku da biste je uklonili iz neželjene pošte.

  1. Otvorite aplikaciju Gmail Gmail na pametnom telefonu, iPhoneu ili iPadu.
  2. U gornjem lijevom kutu dodirnite Izbornik Izbornik a zatim Neželjena pošta.
  3. Označite da poruka nije neželjena.
  4. Dodirnite Više Više a zatim Nije neželjena pošta.

Da biste ubuduće zaustavili slanje poruke u Neželjenu poštu, možete učiniti sljedeće:


 

Niže su pojašnjeni slijedeći mogući problemi:

  1. Mogući problemi s prijavom na portal.
  2. Što ako se zaboravi lozinka?
  3. Kupili ste pretplatu na dodatne baze znanja, ali kod pristupa primate obavijest da Vam administrator pretplate treba omogućiti pristup.
  4. Greška s certifikatom.
  5. Greška s prikazom.

1. Mogući problemi s prijavom na portal

1. Jedan od najčešćih slučajeva je da ste prilikom prijave na portal unijeli pogrešno korisničko ime ili lozinku i da je Vaš internet preglednik "zapamtio" taj pogrešan unos.
Rješenje: Ponovite prijavu s ponovnim ručnim unosom ispravnog korisničkog imena i lozinke.

2. Moguće je da su se promijenile sigurnosne postavke na Vašem računalu.
Rješenje: Pokušajte prijavu s bilo kojeg drugog računala, pametnog telefona, tableta. Ako je prijava uspjela, obratite se osobi koja održava Vaše računalo s kojeg nije uspjela prijava kako bi se riješio problem.


2. Što ako se zaboravi lozinka?

Ovaj postupak mogu napraviti i pretplatnici kojima je istekla pretplata i osobe koje nemaju pretplatu, ali imaju registraciju na naš forum.
Potrebno je na naslovnici kliknuti mišem na "Zaboravili ste lozinku?"

Nakon toga otvara se slijedeće:

 

Na upisanu e-mail adresu / korisničko ime automatski je poslana Vaša valjana lozinka za pristup i prijavu na misljenja.hr

Provjerite pristiglu poštu, a ako nema poruke provjerite pretinac: "Bezvrijedna pošta",  "Neželjena pošta" i sl..


3. Kupili ste pretplatu na dodatne baze znanja, ali kod pristupa primate obavijest da Vam administrator pretplate treba omogućiti pristup

Vi ste administrator Vaše pretplate, odnosno e-mail adresa iz narudžbenice je inicijalno administrator pretplate.
Jednako kao kod pretplate za više korisnika, kod kupnje ili dokupa dodatnih baza znanja postoji mogućnost da više osoba ili jedna osoba koristi dokupljene baze znanja. Iz tog razloga svaki pretplatnik koji ima pretplatu na više baza znanja ili za više korisnika, sam za svoju pretplatu (a to ste Vi kao pretplatnik, uobičajeno korisničko ime - email adresa iz narudžbenice) administrira korisnike pretplate.

Dakle, treba se prijaviti na portal i u "Moj račun" - "Moja pretplata" napraviti raspored kupljenih baza znanja, omogućiti pristup sebi ili korisnicima. Uputa: https://misljenja.hr/upute/raspored-pretplata-na-korisnike/2825/
To je potrebno napraviti i ako se radi o samo jednom korisniku za pretplatu na više baza znanja.

Ako bi ipak više od jednog korisnika koristilo kupljene baze znanja, prije rasporeda pretplata treba unijeti korisnike. Uputa: https://misljenja.hr/upute/dodavanje-ili-unos-korisnika/2824/


4. Greška s certifikatom

Ako se pojavi greška s certifikatom kako je prikazano na slici niže, pokušajte se prijaviti na misljenja.hr s drugog računala i provjerite da li se i na tom drugom računalu pojavljuje ista greška. Kontaktirajte svoju informatičku podršku jer je greška u Vašem Internet pregledniku.

Ili ako se pojavi poruka:
This page can’t be displayed
Turn on SSL 3.0, TLS 1.0, TLS 1.1 and TLS 1.2 in Advanced settings and try connecting to https://misljenja.hr again.
Change settings

- Upravo kako i piše trebate promijeniti postavke u „Internetske mogućnosti“ - „Dodatno“ ili kontaktirajte svoju informatičku podršku da to obavi jer je greška u Vašem Internet pregledniku, u postavkama na Vašem računalu.


5. Greška s prikazom

Kod pojedinih izmjena na stranici, moguće je da pojedini prikazi ne budu ispravni.

Ti se problemi rješavaju u postavkama Vašeg Internet preglednika tako da se "očisti povijest pregledavanja".


OPREZ! Prije nego nas kontaktirate:

1. Provjerite jeste li upisali ispravno korisničko ime (ispravnu e-mail adresu) s kojom ste prijavljeni na misljenja.hr, osobito ako koristite više različitih e-mail adresa.

2. Ako imate pretplatu na više baza znanja ili imate pretplatu za više korisnika, administrator Vaše pretplate ste možda upravo Vi, administrator Vaše pretplate je korisničko ime, e-mail adresa iz narudžbenice.
 


Napomena:
Ako nemate pretplatu na misljenja.hr ili registraciju za forum, ovi koraci nemaju nikakvog smisla.




Povratak

Ovdje možete prijaviti pogrešku u prikazanom tekstu, npr. gramatičku pogrešku, pogrešan izračun ili ako se ne slažete sa sadržajem napisanog teksta. Uredništvo će svaki primljeni komentar razmotriti, a prema potrebi, na upisanu Email adresu odgovoriti pojašnjenjem.

Na postavljene upite stručne naravi na ovom mjestu i na ovaj način ne odgovaramo. Molimo da za stručne upite/odgovore koristite forum.