Hrvatski broj 1 za računovodstvo, poreze i doprinose.

Izdavanje i upis promjena na PK kartici od 1. siječnja 2018. godine

Datum objave: 06.02.2018, misljenja.hr
Od 1. siječnja 2018. Porezna uprava izdaje poreznu karticu - Obrazac PK samo u obliku elektroničkog zapisa. Porezna uprava je na svojoj Internet stranici objavila odgovore na najčešće postavljena pitanja što prenosimo u nastavku. Elektroničkim zapisom Obrasca PK smatra se onaj obrazac koji ima oznaku elektroničkog zapisa i koji nije potpisan vlastoručnim potpisom ovlaštenog službenika i nema otisak pečata nadležne ispostave Porezne uprave. Isti se ne smatra Obrascem PK izdanom u papirnatom obliku. Porezne kartice izdane u papirnatom obliku zaključno s 31. prosincem 2017. (Porezne kartice na kojima se nalazi potpis službene osobe i otisak pečata nadležne ispostave Porezne uprave) pri raskidu radnog odnosa ili prestanku isplate mirovine ili pri promjeni podataka potrebno je vratiti u nadležnu ispostavu Porezne uprave. Izdani elektronički zapisi Obrasca PK u navedenim slučajevima ne vraća se nadležnoj ispostavi. U nastavku su dani odgovori na najčešće postavljena pitanja: 1. Jesu li poslodavci dužni preuzeti obvezu izdavanja novih i upisa promjena na PK karticama?
Zakonom o porezu na dohodak i Pravilnikom o porezu na dohodak za  poslodavce nije propisana obveza izdavanja PK kartice odnosno obveza  upisa  promjena na PK kartici već je poslodavcima samo dana mogućnost  izdavanja/upisa promjena na istoj. Naime ...


Cjelovit sadržaj dostupan je pretplatnicima.

 

- Može Vas zanimati

Koristimo internetske kolačiće (cookies) kako bi Vam osigurali najbolje iskustvo i funkcionalnost portala. Doznajte više o tome klikom na „Uvjeti korištenja i zaštita privatnosti“. Nastavkom korištenja portala prihvaćju se uvjeti korištenja i uporaba kolačića.

Povratak na vrh stranice