Hrvatski broj 1 za računovodstvo, poreze i doprinose.

Obračunavanje i plaćanje posebnog poreza na motorna vozila na "pick-up"

Datum objave: 05.03.2018, Klasa: 410-19/18-11/439, Carinska uprava

Pitate zašto pick-up vozila s duplom kabinom (Nissan Navare, Toyota Hilux, Ford Rangeri nisu priznata kao te­retna N1 vozila imaju nerealno niski PPMV iako imaju nosivost prema 1000 kg i vučne snage do 3500 kg, što ih svrstava u kategoriju teretnih vozila bilo gdje u svijetu te da se Nissan Navare sa duplom kabinom koriste kao radna teretna vozila Zagrebačkih semafora, Hiluxe koriste kao radna teretna vozila Gorske službe spašavanja, a da se Rangeri koriste kao radna teretna vozila HEP-a. Nadalje navodite da ne razumijete zašto je zakon vezan s 50% tovarnog prostora u odnosu na međuosovinski raz­mak, jer ova vozila imaju cca 48,5%, a da se visoko luksu­zni pick-upovi, koji zapravo i nisu radni strojevi Mercedes X class i VW Amarok, smatraju radnim vozilima. Prema čl. 5. st. 1. t. 3. Zakona o posebnom porezu na motorna vozila (Narodne novine br. 15/13., 108/13., 115/16. i 127/17.), predmet oporezivanja posebnim porezom na motorna vozila su "pick-up" vozila s dvostrukom kabi­nom, neovisno o njihovom razvrstavanju u kombiniranoj nomenklaturi. Nadalje, prema čl. 31. st. 3. Zakona, u pogledu razvrsta­vanja predmeta oporezivanja u tarifnu oznaku kombini­rane nomenklature ...

 

- Može Vas zanimati


Cjelovit sadržaj dostupan je pretplatnicima.



×

Koristimo internetske kolačiće (cookies) kako bi Vam osigurali najbolje iskustvo i funkcionalnost portala. Kolačići su na ovom portalu namijenjeni isključivo legitimnoj svrsi, poput olakšavanja pružanja usluga. Doznajte više o tome klikom na „Uvjeti korištenja i zaštita privatnosti“. Nastavkom korištenja portala prihvaćju se uvjeti korištenja i uporaba kolačića.

Povratak na vrh stranice