Pitate zašto pick-up vozila s duplom kabinom (Nissan Navare, Toyota Hilux, Ford Rangeri nisu priznata kao teretna N1 vozila imaju nerealno niski PPMV iako imaju nosivost prema 1000 kg i vučne snage do 3500 kg, što ih svrstava u kategoriju teretnih vozila bilo gdje u svijetu te da se Nissan Navare sa duplom kabinom koriste kao radna teretna vozila Zagrebačkih semafora, Hiluxe koriste kao radna teretna vozila Gorske službe spašavanja, a da se Rangeri koriste kao radna teretna vozila HEP-a. Nadalje navodite da ne razumijete zašto je zakon vezan s 50% tovarnog prostora u odnosu na međuosovinski razmak, jer ova vozila imaju cca 48,5%, a da se visoko luksuzni pick-upovi, koji zapravo i nisu radni strojevi Mercedes X class i VW Amarok, smatraju radnim vozilima. Prema čl. 5. st. 1. t. 3. Zakona o posebnom porezu na motorna vozila (Narodne novine br. 15/13., 108/13., 115/16. i 127/17.), predmet oporezivanja posebnim porezom na motorna vozila su "pick-up" vozila s dvostrukom kabinom, neovisno o njihovom razvrstavanju u kombiniranoj nomenklaturi. Nadalje, prema čl. 31. st. 3. Zakona, u pogledu razvrstavanja predmeta oporezivanja u tarifnu oznaku kombinirane nomenklature ...
- Može Vas zanimati
- Podnesena prijava za obračun posebnog poreza na motorna vozila iz neznanja (Mišljenja MF)
- Novosti u oporezivanju posebnim porezom na motorna vozila u 2018. (Mišljenja MF)
- Zakon o izmjenama i dopuni Zakona o posebnom porezu na motorna vozila u 2018. godini (Mišljenja MF)
- Utvrđivanje posebnog poreza na motorna vozila prema Tablici 1 Pravilnika (Mišljenja MF)
- Pravo na odbitak pretporeza za pick-up vozila razvrstana u kategoriju N1 (Mišljenja MF)
- Porezni status "pick-up" vozila (Mišljenja MF)
- Porezni status "pick-up" vozila (Mišljenja MF)
- Pick-up vozila ISUZU D-MAX 2.5L i MAZDA BT-50 2.5 predmet su oporezivanja posebnim porezom (Mišljenja MF)
- Oporezivanje pick-up vozila posebnim porezom (Mišljenja MF)
Cjelovit sadržaj dostupan je pretplatnicima.